تجهیزات مورد استفاده برای واقعیت مجازی

هنگام تنظیم واقعیت مجازی ، باید حسگرهایی به کار رود که برای نظارت بر حرکات شخص مورد استفاده قرار می گیرند.

دستگاه های واقعیت مجازی همیشه دارای دو مانیتور،

درک لمسی / بدنه و یک سیستم صوتی هستند. سایر تجهیزات سخت افزاری مورد استفاده در واقعیت مجازی عبارتند از:

اتاقهای جذب کننده (درگیرکننده ذهن و فکر)

دستکش حسگر

نمایش برنامه های نصب شده مربوط به سر (HMD)

دستها

کنترل کننده دستی واقعیت مجازی

 

تجهیزات مورد استفاده برای واقعیت مجازی

هدست VR

به عنوان بهترین تجربه ، با استفاده از هدست VR در یک فیلم غرق شوید. برای مشاهده، به سادگی برنامه نمایشگر توصیه شده را در تلفن هوشمند خود دانلود کنید و دستورالعمل های مربوط به پخش فیلم را دنبال کنید. هدست ندارید؟ از محل کار یا محل تحصیل سؤال کنید ، یا از کتابخانه محلی خود دیدن کنید.

هدست VR

همچنین شامل یک جفت کنترل کننده است که هر یک از آنها برای یک دست است که در واقع مانند یک گیم پد به تنهایی کار می کنند که از وسط تقسیم شده است. این به هدست اجازه می دهد تا ردیابی کامل حرکت دست بازیکن را در VR انجام دهد.

کنترلرهای حسی همچنین کنترل کامل بازی های ویدیویی را به خودی خود، با مکمل استیک های آنالوگ ، دکمه های صورت و محرک های لازم برای انجام بازی های مدرن دارا هستند.

فناوری واقعیت مجازی می تواند بر روی همه حوزه های زندگی تاثیر گذار باشد. امروزه مهندسان از واقعیت مجازی در همه حوزه ها بهره برده اند و از آن برای نمونه برداری از دنیای واقعی استفاده کرده اند.طراحی محصول از طریق واقعیت مجازی، احتمالا در حال حاضر کاربرد شماره یک برنامه های کسب و کار است. طراحی به کمک کامپیوتر به مهندسان امکان می دهد که خلاقیت خود را به نمایش بگذارند.مهندسان در اتکینز از واقعیت مجازی برای طراحی و کار گروهی بهره می برند. سرپرست فنی اتکینز می گوید که با استفاده از واقعیت مجازی برای به هیجان درآوردن کارکنان، مشتری و شرکا استفاده می کنند.