قیمت یک پروژه ی VR

از مثال های کاربردی VR میتوان به دو مورد زیر اشاره کرد:

دانشگاه براون نرم افزاری را تولید می کند که تلفن های هوشمند را به پورتال های AR تبدیل می کند:

قیمت یک پروژه ی VR

قیمت یک پروژه ی VR

محققان در دانشگاه براون مستقر در Rhode Island یک سیستم نرم افزاری جدید ایجاد کرده اند. که تلفن های هوشمند را به درگاه های AR تبدیل می کند.. و به کاربران این امکان را می دهد تا بلوک های ساختمانی مجازی ، مبلمان و اشیاء دیگر را در تنظیمات دنیای واقعی قرار دهند.

بلوک های ساختمانی مجازی ، مبلمان و اشیاء دیگر را در تنظیمات دنیای واقعی قرار دهند.

همچنین ارائه دهنده فناوری های ورزشی FORM اعلام کرده است. یک جفت عینک شنا پریمیوم با صفحه نمایش شفاف AR که معیارهای عملکرد را در زمان واقعی ارائه می دهد را ساخته است .

همچنین ارائه دهنده فناوری های ورزشی FORM اعلام کرده است یک جفت عینک شنا پریمیوم با صفحه نمایش شفاف AR که معیارهای عملکرد را در زمان واقعی ارائه می دهد را ساخته است

واقعیت مجازی فناوریی است که در آن محیطی مجازی در جلوی چشمان کاربر قرار میگیرد. و براساس حرکت سر و بدن آن محیط مجازی تعامل برقرار می کند. به عبارت دیگر هنگامی که یک فرد هدست واقعیت مجازی را بر روی سر خود نصب می کند. در جلوی چشمان خود محیطی را مشاهده می کند. که براساس تغییر موقعیت بدنش تغییر می کند و ذهن انسان پس از مدتی می پذیرد که در یک محیط واقعی قرار گرفته است.

یک محیط واقعیت مجازی در هدست واقعیت مجازی توسط اپلیکیشن های اختصاصی آن به وجود می آید. برخی از این محیط ها بصورت گرافیک رایانه ای و سه بعدی هستند. و برخی دیگر نیز ویدئوها یا تصاویری 360 درجه از محیط های واقعی هستند. که از قبل فیلمبرداری شده اند. با این قابلیت فناوری واقعیت مجازی می‌توان این امکان را فراهم کرد. تا افراد بتوانند از امکانات و مکان شما به خوبی دیدن کنند.اغلب محیط‌های واقعیت مجازی در درجه اول، تجربه‌های دیداری می‌باشند. که از طریق یک هدست واقعیت مجازی قابل مشاهده و تجربه می‌باشند. برخی از اپلیکیشن ها دارای اطلاعات حسی دیگری مانند تولید صدا هم می‌باشند. محیط‌های شبیه‌سازی شده می‌توانند مانند محیط‌های زندگی واقعی و یا به صورت کاملا متفاوت باشند نظیر آنچه در محیط‌های بازی دیده می‌شود.

قیمت یک پروژه ی VR