کاربردهای واقعیت مجازی در تبلیغات


تبلیغات قدیمی دیگر جایگاه خود را بین مردم از دست داده اند.

از این رو تکنولوژی واقعیت مجازی محیط  نو و جذابی برای صاحبین برند فراهم آورده تا بتوانند این محبوبیت از دست رفته در تبلیغات را باز یابند.

واقعیت مجازی دنیای شبیه سازی شده ای را در دستان ما قرار داد که میتواند از آن به بستری مناسب برای داستان گویی و انتقال پیام استفاده کرد و به عبارتی واقعیت مجازی از یک دنیای سه بعدی تبدیل به یک مدیای پیشرو شده است.

مدیایی که به صاحبان برند اجازه میدهد تا بتوانند جایگاه ویژه ای بین مخاطبان خود پیدا کنند.

فواید واقعیت مجازی و افزوده در تبلیغات:

1-تاثیرگذاری زیاد:

تاثیرگذارترین نوع تبلیغات،تبلیغات دهان به دهانی است.حدوداّ 80 درصد افرادی که واقعیت مجازی را امتحان کرده اند تجربه ی خود را با دیگران به اشترک میگذارند.به همین علت تبلیغ با استفاده از واقعیت مجازی و واقعیت افزوده یکی از بهترین راه ها برای مبهوت کردن مشتری و جذب مخاطب بیشتر برای رشد فروش است.

2-پیشرو:

تبلیغات قدیمی دیگر جایگاه خود را در بین مردم از دست داده اند.ازاین رو تکنولوژی واقعیت مجازی محیط  نو و جذابی برای صاحبین برند فراهم آورده تا بتوانند دوباره این محبوبیت از دست رفته در تبلیغات را باز یابند.

3-قابل یاد آوری:

واقعیت مجازی تکنولوژیه منحصر به فردی است که به همین علت میتواند با قابلیت های جذاب خود تاثیر زیادی در ناخود آگاه مخاطب بگذارد و به مدت زیادی در ذهن مخاطب بماند.

نقش ویرتوپیا در این صنعت:

ویرتوپیا با استفاده از تیمی حرفه ای و زبده و استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز،به بهترین نحو ممکن برای شما بازاریابی میکند تا بیشترین تاثیر را روی مخاطب خود بگذارید.

پروژه ها

پروژه های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده

تولید محتوای دیجیتال

برندسازی دیجیتال

وبسایت و باشگاه مشتریان (CRM)

تمامی حقوق مالکیت معنوی این سایت برای شرکت ویرتوپیا محفوظ است.