کاربردهای واقعیت مجازی در موسیقی و هنر


VR در هنر و موسیقی

تجربیات هنری بی حد و حصر واقعیت مجازی پایه و اساس تکامل بی سابقه نمایشگاه های هنری ، فضاهای هنری و تجارت هنر را پایه گذاری می کند.

یک فضای نامحدود در یک واقعیت جدید و بازدید از نمایشگاه هایی بدون مرز فیزیکی.

این امکان را برای همه فراهم میکند که در هر زمان و مکان آثار هنری را کاوش کنند و با هنرمندانی از سرتاسر دنیا آشنا شوند. همچنین قدرت جدیدی به هنرمندان می بخشد ، زیرا دیگر محدودیت های فیزیکی دنیای واقعی را ندارند.

هنر طراحی

تصور کنید که یک خانه واقعی را با ابزارهای مجازی بسازید، یا اینکه قطعاتی را برای یک ماشین جدید طراحی میکنید، گویی در دنیای واقعی وجود دارد. تصور کنید هنگام همکاری با دوستان در سراسر جهان، یک شاهکار سه بعدی را نقاشی کنید. در حال حاضر برنامه ها و کنترل کننده های هیجان انگیز، VR را به یک زمین بازی شگفت انگیز تبدیل می کنند. به زودی، این ابزارها می توانند برای نسل جدیدی از طراحی سه بعدی ضروری شوند.

تکنولوژی واقعیت مجازی تجربه ی شما از نمایشگاه های هنری و موزه ها را به سطح جدیدی میرساند.

نمایشگاه ها و موزه های مدرن با استفاده از VR/AR:

واقعیت افزوده و واقعیت مجازی یک تجربه آسان و شهودی برای اشتراک تجربه هنرمند با دیگران در یک محیط عمومی مانند گالری یا موزه هستند .

توسط فناوری میتوان نسخه استاتیک دوبعدی را به یک نمایش سه بعدی خلاقانه در راستای تکامل هنر و توسعه جنبه پنهان اثر تبدیل کرد.

مزایای استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده و مجازی در نقاشی:

ساده ترین و کاربر پسند ترین راه برای جذب مخاطبان در سراسر دنیا

مقیاس و اولویت بخشیدن به اثر هنری

عینیت بخشیدن و تقویت تخیل هنرمند در یک فضای سه بعدی از بیان احساس(توسط این فناوری جهان واقعی با لایه های اطلاعات حسی از جمله بصری، شنوایی بویایی و غیره به منظور تغییر شیوه درک اثر هنری ترکیب شده اند که میتواند موجب اثر بخشی بیشتر بر مخاطب شود)

ابزارها و رابط های دیجیتال امکان دستکاری محیط سه بعدی را در مانیتور دو بعدی با یک کنترل انتزاعی مانند ماوس فراهم می کنند.

شرکت ما میتواند گالری ها و یا موزه ها را  با استفاده از این تکنولوژی بصورت جذاب و سه بعدی به مخاطب نشان دهد.

 

 

 

 

 

 

گردشگری و اکتشاف


گردشگری و اکتشاف

گردشگری مجازی بهترین چیز برای حضور در آنجاست. می توانید از پاریس ، مریخ یا پایین اقیانوس دیدن کنید. این که شما فیلم ویدیویی 360 درجه ای را مشاهده می کنید که شخصی شلیک کرده است، یا یک شبیه سازی سه بعدی تولید شده،  شما می توانید دنیای واقعی را خاموش کرده و مقصد مورد نظر خود را جایگزین آن کنید. یک روز ، شما ممکن است بتوانید خاطرات خود را نیز کشف کنید – تصور کنید که آنها را با یک دوربین 360 درجه ضبط کنید ، سپس به اطراف بگردید تا ببینید در آن لحظه چه چیزی را از دست داده اید.

 

پروژه ها

پروژه های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده

تولید محتوای دیجیتال

برندسازی دیجیتال

وبسایت و باشگاه مشتریان (CRM)

تمامی حقوق مالکیت معنوی این سایت برای شرکت ویرتوپیا محفوظ است.