پروژه Nobico


استودیو معماری نیکو با همکاری گروهی از متخصصین در رشته های معماری، طراحی داخلی، دکوراسیون، طراحی صنعتی و هنرمندان گرافیست و نقاش فعالیت طراحی خود را در زمینه معماری داخلی در سال 1384 شروع کرده است.

شرکت ویرتوپیا برای طراحی وبسایت nobico.net با این شرکت همکاری کرده که و خدمات CRM انها را در دست دارد.

پروژه Keyvan Lab


 

یکی دیگر از فعالیت های ویرتوپیا با آزمایشگاه کیوان بوده است.

با توجه به شیوع ویروس کرونا (COVID-19) در واپسین روزهای سال 1398 در کشور عزیزمان، آزمایشگاه تخصصی ویروس شناسی کیوان توانست با استعانت از خداوند متعال، با مدیریت بهینه منابع و تلاش شبانه روزی پرسنل و مسئولین آزمایشگاه، کمک شایانی در تشخیص بیماری هم میهنان عزیزمان نموده و سهم به سزایی در شروع درمان ایشان و جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری داشته باشد.

فعالیت شرکت ویرتوپیا  طراحی سایت آزمایشگاه کیوان و پشتیبانی آن و هم چنین مدیریت ارتباط با مشتریان این آزمایشگاه می باشد

پروژه Asa Gallery


گروه تولیدی بازرگانی آسا دارای 15 سال سابقه در زمینه تولید کالاهای دکوراتیو، سرو و پذیرایی است. آسا توانسته با سه فاکتور خلاقیت در طراحی محصولات زیبا، حساسیت زیاد در کنترل کیفیت و خدمات پس از فروش نظر مشتریان را جلب و سهم بزرگی از بازار محصولات دکوراتیو را تصاحب کند. استفاده از متریال درجه یک در ساخت محصولات آسا موجب کسب رضایت مشتریان شده.

فعالیت های شرکت ویرتوپیا برای آسا گالری : طراحی سایت asagallery.ir و سئو سایت  ، تولید محتوای دیجیتال،عکاسی محصولات ، و دیگر فعالیت های دیجیتال مارکتینگ مانند اینستاگرام

 

پروژه تجهیزات پزشکی اوحد


تجهیزات پزشکی اوحد در سال 1986 پس از مطالعات و تحقیقات به عنوان اولین تولید کننده گاز پزشکی در ایران تاسیس شد. شرکت تجهیزات پزشکی اوحد یکى از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات پزشکى و بیمارستانى است اوحد توانسته است. طى سالهاى گذشته بیمارستانهاى بزرگ و کوچک زیادى را در سطح وسیعى زیر پوشش تجهیزات خود قرار دهد.

کارهای انجام شده توسط شرکت ویرتوپیا برای تجهیزات پزشکی اوحد:

تولیدمحتوای دیجیتال، طراحی لوگو ، عکاسی محصولات ، ساخت تجهیزات پزشکی با تکنولوژی VR ، انجام  سئو سایت اوحد

پروژه مسکن پزشکان


هدف از ایجاد و راه اندازی تعاونی مسکن کارکنان، پزشکان و متخصصان نبوت تأمین مسکن مناسب به لحاظ کیفی و کمی برای تمامی پزشکان و متخصصان در سطح کشور می باشد که برمبنای مزیت های چندجانبه و با همکاری، همفکری و همدلی اعضای تعاونی درصدد رفع نیاز مسکن پزشکان و متخصصان می باشیم، این تعاونی فعالیت خود را در قالب تشکیل کنسرسیوم با هلدینگ بین المللی بیم (BIM) را به منظور استفاده از توان فنی، مهندسی ، اجرایی و مالی در زمینه ساخت مسکن آغاز نموده است

شرکت ویرتوپیا به طراحی و ساخت وبسایت مسکن پزشکان نبوت پرداخته و انجام کارهای سئو و پشتیبانی CRM این سایت را نیز بر عهده دارد.

تمامی حقوق مالکیت معنوی این سایت برای شرکت ویرتوپیا محفوظ است.